L’Ajuntament de l’Ampolla treu a licitació el contracte de les obres per habilitar una pista multiusos a la zona de l’Hort de Salomó

L’Ajuntament de l’Ampolla treu a licitació el contracte de les obres per habilitar una pista multiusos a la zona de l’Hort de Salomó

L’Ajuntament de l’Ampolla treu a licitació el contracte de les obres per habilitar una pista multiusos a la zona de l’Hort de Salomó

L’Ajuntament de l’Ampolla treu a licitació el contracte de les obres per habilitar una pista multiusos a la zona de l’Hort de Salomó

Ajuntament
  • Ajuntament
Ajuntament

La junta de Govern de l’Ajuntament de l’Ampolla, reunida el 30 d’agost, va aprovar treure a licitació el contracte de les obres per habilitar una pista multiusos a la zona de l’Hort de Salomó. Entre les diferents utilitats que podrà tenir aquest espai, una d’elles serà un lloc on pugui aterrar un helicòpter en cas que hi hagi una emergència al municipi.

El consistori està estudiant com rehabilitarà la resta de la zona, on actualment hi ha aparcaments per a diferents tipus de vehicles, un espai verd amb un petit llac i diversos aparells destinats a millorar i mantenir la salut i l'estat físic de la ciutadania.

El pressupost base que surt a licitació és de 59.048,86 euros i es preveu que les obres durin sis setmanes.

También te puede interesar...

Nota de premsa — Ple ordinari del 15 de desembre de 2025
15/12/2025
El Ple extraordinari de l’Ampolla del 15 de desembre de 2025, convocat pel grup Millorem l’Ampolla–ERC, es va desenvolupar en un clima de tensió constant entre govern i oposició. L’alcalde va iniciar la sessió qüestionant la necessitat del Ple i recordant que, segons el ROM, les mocions no haurien de debatre’s en sessions extraordinàries.
Nota de premsa — Ple ordinari del 11 de desembre de 2025
11/12/2025
El Ple municipal de l’Ampolla va aprovar el pressupost de 2026, el més alt de la història del municipi, amb el suport de Junts i PSC i l’abstenció d’ERC. Les inversions superen el milió d’euros, destacant els projectes de drenatge urbà, la millora del passeig de l’Arenal i la reforma del barri de Dalt.
Nota de premsa — Ple extraordinari del 01 d’agost de 2025
01/08/2025
El Ple extraordinari de l’Ampolla, celebrat l’1 d’agost de 2025, va aprovar provisionalment la modificació de l’ordenança que regula l’ús i la seguretat de les platges, introduint canvis en la normativa de pesca recreativa.
Nota de premsa — Ple ordinari del 12 de juny de 2025
12/06/2025
El Ple ordinari de l’Ajuntament de l’Ampolla, celebrat el 12 de juny de 2025, va aprovar per unanimitat les actes pendents i va fixar les festes locals de 2026: el 16 de juliol i el 13 de novembre.
Decidim l'Ampolla 2025
09/06/2025
Participa en els Pressupostos Participatius i decideix com invertir part del pressupost municipal.