L'Ampolla es vesteix de festa per celebrar 35 anys de la seva segregació amb activitats per a totes les edats

L'Ampolla es vesteix de festa per celebrar 35 anys de la seva segregació amb activitats per a totes les edats

L'Ampolla es vesteix de festa per celebrar 35 anys de la seva segregació amb activitats per a totes les edats

L'Ampolla es vesteix de festa per celebrar 35 anys de la seva segregació amb activitats per a totes les edats

Ajuntament
  • Ajuntament
Festes

L'Ampolla es prepara per a gaudir de la Festa de la Segregació, que enguany es durà a terme del 14 al 17 de novembre amb un programa ple d'activitats per commemorar els 35 anys de l'administració municipal independent. Els actes s'iniciaran el dijous 14 de novembre amb l’Acte Institucional, a les 20:00 hores, a la sala de plens de l'Ajuntament, on es durà a terme la conferència 'L'Ampolla 2030'.

El divendres 15, a les 18:30 hores, tindrà lloc el correbars, animat per la xaranga Aigua en Gas, que recorrerà els bars col·laboradors. Més tard, a les 20:30 hores, hi haurà un tastet a la plaça de l'Estació amb la batucada Kin Cacau.

El dissabte 16, la jornada de celebració s'iniciarà a les 16:00 hores amb una exhibició de bestiar boví de raça avileña al barranc de l'Hort de Salomó. A les 17:00 hores, se celebrarà el Concurs de Guinyot al Casal Municipal, i a les 18:00 hores s'estrenarà el film '180 Campanades' a la sala de plens de l'Ajuntament, un documental del cineasta local Mario Pons Múria sobre la memòria audiovisual del poble. La jornada culminarà amb el sopar popular de la Segregació a les 20:30 hores, al Casal Municipal, seguit per una sessió de ball amb l'orquestra Ebreband i una discomòbil amb el Dj. Cristóbal La Bèstia.

El diumenge 17, a les 16:00 hores, la festa conclourà amb una tarda de jocs tradicionals i xocolatada a la plaça Manel Ferré.

También te puede interesar...

L’Ampolla dona el tret de sortida a unes setmanes d’intensa activitat amb les Festes Majors de Sant Joan 2026
10/06/2026
L’Ajuntament de l’Ampolla ha preparat una completa agenda d’actes culturals, esportius, divulgatius i festius que s’allargarà durant les pròximes setmanes. La programació inclou xerrades, jornades ambientals, competicions, exposicions i les esperades nits de música al recinte del Port Pesquer.
L’Ampolla dona el tret de sortida a les Festes Majors de Sant Joan 2026
03/06/2026
L’Ampolla escalfa motors per a les Festes Majors de Sant Joan 2026, que se celebraran del 19 al 25 de juny. Els actes previs inclouen la presentació oficial del programa, el Pregó de Festa Major a càrrec de Samuel Bru Rullo i el tradicional Ball de Pubilles, abans d’una setmana plena de tradició, cultura, música i activitats per a totes les edats.
L’Ampolla es prepara per viure un Carnaval 2026 ple d’activitats per a totes les edats
04/02/2026
L’Ampolla celebrarà el Carnaval 2026 el divendres 13 i el dissabte 14 de febrer, amb un programa variat que omplirà els carrers i equipaments municipals de festa, música i participació popular.
Aquestes festes de Nadal, l'Ampolla s'omple d'activitats per a grans i petits
07/12/2024
S'iniciaran amb música el diumenge 8 de desembre, quan hi haurà el concert de soprano i piano a l'Església Parroquial Sant Joan Baptista.
L'Ampolla viurà del 12 al 16 de juliol les Festes del Carme 2024
04/07/2024
L'Ampolla celebrarà del 12 al 16 de juliol les Festes del Carme 2024 amb un programa d'actes i activitats adreçat a petits i grans per commemorar la festa de la gent de la mar.