L'Ampolla commemorarà la Diada de Catalunya amb diversos actes els dies 9 i 10 de setembre

L'Ampolla commemorarà la Diada de Catalunya amb diversos actes els dies 9 i 10 de setembre

L'Ampolla commemorarà la Diada de Catalunya amb diversos actes els dies 9 i 10 de setembre

L'Ampolla commemorarà la Diada de Catalunya amb diversos actes els dies 9 i 10 de setembre

Ajuntament
  • Ajuntament
Cultura

Amb motiu de la Diada de Catalunya, l'Ajuntament ha organitzat una sèrie d'actes per commemorar aquest dia tan assenyalat al calendari dels catalans i les catalanes.

El dissabte 9 de setembre, a les 20 hores, a la plaça Manel Ferré, la Coral Enharmonia de l'Ampolla amb la col·laboració de la Coral Veus dels Alfacs oferiran un concert sota la direcció de Tomàs Simón.

El diumenge 10 de setembre, a les 20 hores, a la plaça Manel Ferré, Josefa Llaberia, exdirectora de l'Escola Mediterrani, pronunciarà la conferència Els reptes de l'educació al segle XXI. A continuació, tindrà lloc l'actuació musical de la Cobla Ciutat d'Amposta i la hissada de la senyera mentre es canta el cant d'Els Segadors. A les 23.59 hores, al port pesquer, l'Associació Cultural 'Lo Rall' organitza la Festa QNQLB. La venda d'entrades serà a taquilla i el preu serà de 10 euros.

Actes 11 de setembre de 2023.jpeg

También te puede interesar...

L’Ampolla presenta una setmana plena d’activitats culturals del 20 al 26 d’abril
20/04/2026
Setmana cultural a l’Ampolla del 20 al 26 d’abril amb activitats per a tots els públics: literatura, música, cinema i tradicions en diferents espais del municipi.
L’Ampolla acull el FRAME Film Festival amb dues jornades de cinema obert al públic
17/04/2026
El municipi de l’Ampolla serà seu els dies 24 i 25 d’abril del FRAME Film Festival, un certamen itinerant de curtmetratges que apropa el cinema i nous talents audiovisuals a la ciutadania amb sessions participatives.
La II Fireta de Nadal de l’Ampolla consolida el seu èxit amb més estands i activitats
16/12/2024
L’Ampolla ha celebrat la segona edició de la Fireta de Nadal, amb la participació de 23 comerços i entitats, i novetats com la durada de dos dies. L’esdeveniment, que ha comptat amb el suport del conseller Miquel Samper i autoritats locals, s’ha consolidat com una cita clau per dinamitzar el comerç i fomentar l’esperit nadalenc al municipi.
Una vintena de persones participen en el curs de català per a nouvinguts
09/08/2024
Organitzat pel Consell Comarcal del Baix Ebre amb el suport de l'Ajuntament, durant el mes de juliol, les tardes de dilluns a dijous, la Biblioteca Municipal l'Ampolla es va convertir en un espai de trobada i aprenentatge per a vint participants de diverses nacionalitats, principalment de Colòmbia i del Marroc.
Del 19 al 28 d’abril, l’Ampolla celebrarà les Setmanes Culturals 2024
08/04/2024
La Regidoria de Cultura de l'Ajuntament de l'Ampolla ha preparat un programa d'activitats culturals per celebrar les Setmanes Culturals 2024, que tindran lloc del 19 al 28 d'abril. Entre els actes hi ha propostes de cinema, teatre, música i lectura.