Del 9 de febrer al 10 de març, restaurants de l'Ampolla oferiran els menús de les Jornades Gastronòmiques de la Galera

Del 9 de febrer al 10 de març, restaurants de l'Ampolla oferiran els menús de les Jornades Gastronòmiques de la Galera

Del 9 de febrer al 10 de març, restaurants de l'Ampolla oferiran els menús de les Jornades Gastronòmiques de la Galera

Del 9 de febrer al 10 de març, restaurants de l'Ampolla oferiran els menús de les Jornades Gastronòmiques de la Galera

Ajuntament
  • Ajuntament
Gastronomia

El divendres 9 de febrer restauradors de l'Ampolla donen el tret de sortida a les XI Jornades Gastronòmiques de la Galera de les Terres de l'Ebre. Nou restaurants de l'Ampolla han preparat menús basats en la gastronomia de les Viles Marineres de les Terres de l'Ebre.

Aquestes jornades s'oferiran fins al 10 de març i hi participen restaurants de l'Ametlla de Mar, l'Ampolla, la Ràpita i Alcanar, que presentaran menús on aquest crustaci del Mediterrani és el protagonista. A més a més, tots els menús estaran maridats amb vins DO Terra Alta.

Els restaurants participants de l'Ampolla són:

  • Can Piñana
  • Casa David
  • Casa Llambrich - Juani
  • Lo Goleró
  • Roca Plana
  • Rodamar
  • Salazar's
  • Sol
  • Taperia Lo Típic

Consulta els menús dels restaurants de l'Ampolla adherits a les XI Jornades Gastronòmiques de la Galera de les Terres de l'Ebre.

També et pot interessar...

L’Ampolla impulsa una nova proposta de cuina en directe dins les XXXV Jornades Gastronòmiques de l’Ostra
11/05/2026
L’Ampolla celebrarà aquest diumenge 17 de maig una nova jornada de “Cuina en directe” dins les XXXV Jornades Gastronòmiques de l’Ostra, amb demostracions culinàries, degustacions i elaboracions innovadores a càrrec de restauradors locals i professionals convidats. L’activitat tindrà lloc a la terrassa de la Confraria i reforça l’aposta del municipi per la promoció de l’ostra del Delta i la gastronomia de proximitat.
L’Ampolla impulsa una nova agenda d’activitats culturals, naturals i gastronòmiques durant el mes de maig
05/05/2026
El municipi presenta una programació diversa entre el 6 i el 24 de maig amb exposicions, activitats ambientals, formació en primers auxilis i les tradicionals Jornades Gastronòmiques de l’Ostra.
L’Ampolla dona el tret de sortida a les XXXV Jornades Gastronòmiques de l’Ostra amb una Diada plena d’activitats i novetats
24/04/2026
Del 9 al 24 de maig de 2026, L’Ampolla celebra les XXXV Jornades Gastronòmiques de l’Ostra amb la participació de 15 restaurants i una Diada de l’Ostra que combinarà degustacions, música en directe i noves propostes culinàries.
L'Ampolla participa un any més en les Jornades Gastronòmiques de la Galera
06/02/2025
De la mar al plat. Gaudeix del sabor de les galeres de les Terres de l'Ebre!
L’Ampolla celebra la XXIII Festa de la Sega amb més de 1.500 tiquets de degustació venuts i dona el tret de sortida a les Jornades Gastronòmiques de l’Arròs
23/09/2024
L’Ampolla ha viscut aquest diumenge, 22 de setembre, una de les seves festivitats més tradicionals amb la celebració de la XXIII Festa de la Sega. Des de les 11:00 fins a les 13:30 hores, el port pesquer del municipi s’ha convertit en un autèntic sequer, recreant de manera fidel el procés tradicional de sega de l’arròs, des de la recollida fins a l’ensacat.