Nota de premsa — Ple 	extraordinari del 30 d’octubre de 2025

Nota de premsa — Ple extraordinari del 30 d’octubre de 2025

Nota de premsa — Ple 	extraordinari del 30 d’octubre de 2025

Nota de premsa — Ple extraordinari del 30 d’octubre de 2025

Ajuntament
  • Ajuntament
Ple de l'Ajuntament

Nota de premsa — Ple extraordinari del 30 d’octubre de 2025

El ple de l’Ampolla aprova la continuïtat del SAIAR i rebaixes en les taxes de residus

El ple extraordinari de l’Ampolla del 30 d’octubre de 2025 va aprovar la continuïtat del servei SAIAR, gestionat per l’empresa L’Onada, fins que es liciti el nou contracte, garantint així l’atenció a la gent gran del municipi. També es va validar una rebaixa del 5 % en la taxa d’escombraries domèstiques i la creació d’una tarifa específica per als habitatges d’ús turístic.

Paral·lelament, es va donar llum verda a la modificació de l’ordenança de residus comercials, que incorpora un sistema de càlcul més equitatiu per als establiments de restauració basat en aforament i superfície de terrassa. El plenari va aprovar inicialment la modificació puntual núm. 15 del POUM, relativa a diversos polígons de la zona Mirador del Delta.

Finalment, el municipi va acordar adherir-se a la xarxa internacional Mayors for Peace, reafirmant el seu compromís amb la cultura de la pau.

També et pot interessar...

Nota de premsa — Ple ordinari del 12 de març de 2026
25/03/2026
El Ple de l’Ajuntament de l’Ampolla del 12 de març ha aprovat la reurbanització del Barri de Dalt amb una inversió de 1,9 M€, la nova regulació de la zona blava i la continuïtat del servei SAIAR fins al 2027, a més de presentar una liquidació pressupostària amb resultats positius.
Nota de premsa — Ple estraordinari del 22 de gener de 2026
22/01/2026
El Ple extraordinari de l’Ajuntament de l’Ampolla, celebrat el 22 de gener de 2026, va aprovar la sol·licitud d’un finançament amb l’Institut Català de Finances per avançar part de la subvenció del PUOSC 2025–2029. Els fons permetran iniciar la primera fase de les obres de reordenació viària i reurbanització del barri de Dalt, amb un cost plurianual d’1,02 milions d’euros. La proposta va rebre els vots favorables de Junts i PSC, mentre que ERC es va abstenir per manca de documentació.
Nota de premsa — Ple estraordinari del 23 de desembre de 2025
23/12/2025
El Ple extraordinari del 23 de desembre de 2025 a l’Ampolla va estar marcat per un clima de tensió constant entre el govern municipal i el grup Millorem l’Ampolla, autor de totes les mocions presentades.
Nota de premsa — Ple 	ordinari del 26 de setembre de 2025
25/09/2025
El Ple ordinari de l’Ampolla del 26 de setembre va estar marcat per un to tens i diversos enfrontaments polítics, especialment arran de la polèmica aprovació de l’acta de l’1 d’agost, qüestionada per Millorem per una intervenció de l’alcalde fora de l’ordre del dia. El plenari va aprovar el Compte General de 2024, que confirma un romanent positiu i un deute zero del consistori.
Nota de premsa — Ple extraordinari del 21 d’agost de 2025
21/08/2025
El Ple extraordinari de l’Ajuntament de l’Ampolla, celebrat el 21 d’agost de 2025 a petició de Millorem L’Ampolla, va concloure amb totes les mocions del grup opositor rebutjades per la majoria de Junts i PSC.