L'Ajuntament de l’Ampolla aprova una moció contra la supressió dels jutjats de pauL'Ajuntament de l’Ampolla aprova una moció contra la supressió dels jutjats de pau

L'Ajuntament de l’Ampolla aprova una moció contra la supressió dels jutjats de pau

L'Ajuntament de l’Ampolla aprova una moció contra la supressió dels jutjats de pau

L'Ajuntament de l’Ampolla aprova una moció contra la supressió dels jutjats de pau

Ajuntament
  • Ajuntament
Ple de l'Ajuntament

El Ple ordinari del mes de juny, celebrat el 9 de juny, ha aprovat una moció de suport als jutjats de pau, presentada pel grup municipal Junts per l’Ampolla, en la qual es posa en relleu la vital tasca de mediació que aquests exerceixen. De la mateixa manera, s'exposa que la seva funció està molt arrelada al territori en complir una funció molt rellevant en l'àmbit municipal, evitant que es demorin els conflictes veïnals i agilitzant l'administració de justícia. Aquesta moció ha estat aprovada per 7 vots a favor de Junts per l’Ampolla i 4 abstencions dels grups municipals d’ERC i Ciutadans.

Al llarg del Ple, també s’ha donat llum verda per unanimitat de tots els grups municipals a les festes locals de l’any 2023, que seran el 23 de juny i el 15 de novembre.

També s’ha aprovat per 7 vots a favor de Junts, 3 en contra d’ERC i l’abstenció de Ciutadans, l’expedient de crèdit extraordinari i el suplement de crèdit. El crèdit extraordinari anirà destinat a l’adquisició d’un vehicle per a la brigada municipal, el qual suposa una inversió de 40.000 euros, també al Campionat de Dòmino de Sant Joan l’Ampolla, al qual es destinaran 3.100 euros, a l’Open de Pesca al Curricà de Costa i a l’Escola de Vela del Club Nàutic Ampolla, en els quals s’aportaran 8.900 euros i a l’Estació Nàutica Costa Daurada i Terres de l’Ebre, a la qual es destinaran 10.000 euros. Pel que fa al suplement de crèdit, s’assignen 13.016 euros a l’assistent social i 17.409 euros al Servei d’Intervenció Socioeducativa (SIS). Així mateix, aquest suplement de crèdit també servirà per canviar d’ubicació el lector de targetes per accedir al pàrquing municipal.

També et pot interessar...

El Ple de l’Ajuntament de l’Ampolla desestima la proposta de sol·licitar tres pressupostos per als contractes menors de neteja
10/03/2023
El Ple extraordinari de l’Ajuntament de l’Ampolla, celebrat el 9 de març, ha desestimat la proposta de sol·licitar tres pressupostos quan hi hagi contractes menors per al servei de neteja de les instal·lacions municipals.
Teo Galve Segarra, nomenat Jutge de Pau suplent de l’Ampolla
10/03/2023
El Ple ordinari del mes de març, celebrat el 9 de març, ha aprovat per unanimitat el nomenament de Teo Galve Segarra com a Jutge de Pau suplent de l'Ampolla.
Junts per l’Ampolla presenta dues mocions, una per a la digitalització del municipi i l’altra per fer front a l’alt cost de l’energia
19/12/2022
El grup municipal Junts per l’Ampolla ha presentat al Ple ordinari de l’Ajuntament de l’Ampolla, celebrat el 15 de desembre, dues mocions.
L’Ajuntament de l’Ampolla aprova uns pressupostos de 6 milions d’euros marcats per la inflació i el cost de l’energia
19/12/2022
El Ple ordinari de l’Ajuntament de l’Ampolla, celebrat el 15 de desembre, ha aprovat uns pressupostos per valor d’uns 6 milions d’euros, una xifra similar a la d’anys anteriors.
L’Ajuntament de l’Ampolla dona suport a la posada en marxa del canal de regadiu l’Aldea-Camarles
24/11/2022
El Ple extraordinari de l’Ajuntament de l’Ampolla, celebrat el 21 de novembre, ha donat llum verda per unanimitat a la proposta de suport per a la posada en marxa del canal de regadiu l’Aldea-Camarles.