L'Ajuntament de l’Ampolla repartirà 6.000 gots reutilitzables al concert de Sopa de CabraL'Ajuntament de l’Ampolla repartirà 6.000 gots reutilitzables al concert de Sopa de Cabra

L'Ajuntament de l’Ampolla repartirà 6.000 gots reutilitzables al concert de Sopa de Cabra

L'Ajuntament de l’Ampolla repartirà 6.000 gots reutilitzables al concert de Sopa de Cabra

L'Ajuntament de l’Ampolla repartirà 6.000 gots reutilitzables al concert de Sopa de Cabra

Ajuntament
  • Ajuntament
Medi Ambient

L'Ajuntament de l'Ampolla torna a apostar pels gots reutilitzables i en repartirà 6.000 durant el concert que Sopa de Cabra oferirà al municipi el divendres 26 d'agost, a les 23 hores, a l'esplanada del Camp de Futbol.

La iniciativa pretén conscienciar la ciutadania sobre la utilització de plàstics d'un sol ús i l'impacte que tenen les deixalles a l'entorn natural. Les persones assistents al concert hauran de pagar un euro per adquirir el got i el podran utilitzar durant tota la nit.

La Regidoria de Sostenibilitat i Medi Ambient de l'Ajuntament de l’Ampolla fa temps que treballa per disminuir la utilització de material d'un sol ús i fomentar els plàstics reutilitzables. Per això, ha implementat accions com aquesta en altres ocasions com en la Diada de l’Ostra del Delta, en diferents actes de les festes majors o en la Festa de la Sega.

També et pot interessar...

La Regidoria de Sostenibilitat i Medi Ambient dissenya un nou desplegable informatiu sobre la biodiversitat de Cap-Roig
27/04/2023
La Regidoria de Sostenibilitat i Medi Ambient de l'Ajuntament de l'Ampolla juntament amb l'Institut Rambla Prim de Barcelona han dissenyat un nou desplegable informatiu on es mostra la biodiversitat i la descoberta marina del litoral de Cap-Roig que es pot fer a través de l''snorkel'.
L’Ampolla és el municipi de les Terres de l’Ebre que més envasos de vidre recicla
24/03/2023
L'Ampolla és el municipi de les Terres de l’Ebre de més de 3.500 habitats on més envasos de vidre es recicla, concretament durant el 2022 es van reciclar 65,2 quilos per habitant, segons dades d’Ecovidrio.
L'Ajuntament de l’Ampolla aconsegueix una subvenció europea per posar plaques solars a les instal·lacions esportives Jordi Pitarque Ceprià
16/03/2023
L'Ajuntament de l'Ampolla ha aconseguit una subvenció Next Generation, que concedeix la Unió Europea, per posar plaques solars a les instal·lacions esportives Jordi Pitarque Ceprià.
Atorgades les primeres bonificacions en l’ICIO per a la instal·lació de plaques fotovoltaiques
04/01/2023
La primera Junta de Govern del 2023 ha aprovat les primeres bonificacions en l'ICIO, l’impost d'obres, per a la instal·lació de nous equips fotovoltaics els quals han d’abastir d'electricitat de forma sostenible llars i locals comercials.
Formació i Treball recull 3.680 quilos de roba usada a l'Ampolla durant el primer semestre del 2022
21/10/2022
Formació i Treball ha recollit 3.680 quilos de roba usada a l'Ampolla durant el primer semestre del 2022 a través dels dos contenidors del municipi per garantir la sostenibilitat mediambiental del municipi.