L’Ampolla posa punt final a la IX Setmana del ComerçL’Ampolla posa punt final a la IX Setmana del Comerç

L’Ampolla posa punt final a la IX Setmana del Comerç

L’Ampolla posa punt final a la IX Setmana del Comerç

L’Ampolla posa punt final a la IX Setmana del Comerç

Ajuntament
  • Ajuntament
Comerç

L’Ampolla ha posat el punt final a la IX Setmana del Comerç després de vuit dies de campanyes i activitats per potenciar els diferents productes dels establiments i fomentar el comerç local. Sota el lema Impulsem el nostre comerç, del 12 al 20 de novembre, els comerços del municipi adherits a la iniciativa van decorar els seus aparadors i van oferir ofertes i promocions preparades per a l'ocasió.

A més a més, la Regidoria de Comerç de l’Ajuntament de l’Ampolla va impulsar cada dia de la setmana campanyes basades en diferents temàtiques, així com la Festa del Reciclatge, una gimcana per a tota la família amb l'objectiu de conscienciar petits i grans sobre la importància de fer una bona selecció dels residus.

Durant aquests dies, també es van organitzar dos tallers a l’Escola Mediterrani, la degustació popular Fem un tastet, que va estar acompanyada per la xaranga Estrella Band, i un matí de música pels carrers i establiments de la població amb la Rondalla Suc d'Anguila i Guardet. Coincidint amb la Festa de la Segregació, hi va haver una xocolatada popular i la festa Torna la festa, sense el sopar popular.

Així mateix, la Regidoria de Comerç de l’Ajuntament de l’Ampolla va impulsar la campanya Compra, rasca i guanya, a través de la qual cada establiment adscrit a la Setmana del Comerç ha repartit premis de 5, 10 i 20 euros entre la seva clientela.

“Cada any, el nostre objectiu és dinamitzar les vendes dels establiments locals i sensibilitzar els consumidors de la importància de mantenir el comerç local de l’Ampolla. Un any més, estem molt satisfets dels resultats obtinguts, ja que hem ajudat a incentivar el consum i fidelitzar i captar nous clients”, explica Geno Cabrera, regidora de Comerç de l’Ajuntament de l’Ampolla.

DSC08013.jpg
DSC00038.jpg
DSC08026 - copia.jpg
DSC00033.jpg
WhatsApp Image 2021-11-24 at 09.37.24.jpeg
DSC08013 - copia.jpg
DSC08026.jpg
WhatsApp Image 2021-11-24 at 10.01.09 - copia.jpeg
WhatsApp Image 2021-11-24 at 10.00.33.jpeg
Setmana del Comerç (10).jpeg
Setmana del Comerç (9).jpeg

També et pot interessar...

La Regidoria de Comerç de l'Ampolla i la Cambra de Comerç de Tortosa estudien com dinamitzar el comerç local
15/05/2023
La Regidoria de Comerç de l’Ajuntament de l’Ampolla i la Cambra de Comerç de Tortosa estan estudiant com dinamitzar el comerç local de la població. El gerent de la Cambra de Comerç de Tortosa, Francesc Minguell, i la cap de l’Àrea de Comerç Interior de la Cambra, Maria del Carme Canalda, han lliurat a l’Ajuntament de l’Ampolla un document on es fa un estudi tècnic del comerç del municipi.
Èxit de participació en la X Setmana del Comerç i en la Festa de la Segregació de l’Ampolla
21/11/2022
De l’11 al 20 de novembre, l'Ampolla va celebrar la X Setmana del Comerç, que aquest any va girar entorn el tema Un futur molt present a l'Ampolla, i la Festa de la Segregació.
L’Ampolla celebra un any més la Setmana del Comerç per impulsar l’economia local
09/11/2021
Del 12 al 20 de novembre, la Regidoria de Comerç de l’Ajuntament de l’Ampolla ha preparat un seguit de propostes i activitats per dinamitzar les vendes dels establiments locals i incentivar el consum.