La Regidoria de Comerç de l'Ampolla i la Cambra de Comerç de Tortosa estudien com dinamitzar el comerç localLa Regidoria de Comerç de l'Ampolla i la Cambra de Comerç de Tortosa estudien com dinamitzar el comerç local

La Regidoria de Comerç de l'Ampolla i la Cambra de Comerç de Tortosa estudien com dinamitzar el comerç local

La Regidoria de Comerç de l'Ampolla i la Cambra de Comerç de Tortosa estudien com dinamitzar el comerç local

La Regidoria de Comerç de l'Ampolla i la Cambra de Comerç de Tortosa estudien com dinamitzar el comerç local

Ajuntament
  • Ajuntament
Comerç

La Regidoria de Comerç de l'Ajuntament de l'Ampolla i la Cambra de Comerç de Tortosa estan estudiant com dinamitzar el comerç local de la població. El gerent de la Cambra de Comerç de Tortosa, Francesc Minguell, i la cap de l'Àrea de Comerç Interior de la Cambra, Maria del Carme Canalda, han lliurat a l'Ajuntament de l'Ampolla un document on es fa un estudi tècnic del comerç del municipi.

Aquesta anàlisi havia estat encarregada l'octubre de 2021 per l'Ajuntament de l'Ampolla per tal de fer una valoració i una proposta d'accions futures per al comerç del municipi, ja que juntament amb la restauració, és un dels motors econòmics de la població. Segons l'informe, s'ha d'apostar per un comerç viu, creatiu i fort, adaptat a les noves tendències del mercat per aconseguir ser un municipi referent comercialment i turísticament a les Terres de l'Ebre.

Com a objectiu a curt termini s'estableix l'anàlisi de la situació actual i les perspectives del comerç al detall de la població. De manera que es consideren les actituds i la posició dels diversos agents com els comerciants, el teixit associatiu, els consumidors... i es relaciona amb el comerç. D’aquesta manera, es determinen les carències i les necessitats que originen un pla estratègic per fomentar i beneficiar les empreses comercials.

La finalitat principal a llarg termini és, per tant, l'establiment de línies d'acció mitjançant la concepció d'un pla estratègic integral de comerç del municipi de l'Ampolla. Així doncs, la intenció és estimular l'activitat socioeconòmica i comercial de la localitat, essent conscients dels canvis que s’estan produint en els hàbits de compra entre els consumidors, amb la competència de les grans superfícies i les noves formes de comercialització com les que es troben a les TIC, que fan que s’afrontin els reptes del dia a dia amb noves eines de gestió.

Per fer aquesta diagnosi, agents especialitzats de la Cambra de Comerç de Tortosa acompanyats de la regidora de Comerç de l'Ajuntament de l'Ampolla, Geno Cabrera, han visitat i han fet enquestes a gran part dels establiments comercials del municipi.

També et pot interessar...

La Regidoria de Comerç presenta la campanya ‘Compra, guanya i balla!’ per fomentar les compres als comerços de l’Ampolla
09/11/2023
La Regidoria de Comerç de l'Ajuntament de l'Ampolla ha impulsat la campanya *Compra, guanya i balla!*, que s'iniciarà el dilluns 13 de novembre. Aquesta iniciativa s'emmarca en la XI Setmana del Comerç que se celebra del 10 al 19 de novembre.
Èxit de participació en la X Setmana del Comerç i en la Festa de la Segregació de l’Ampolla
21/11/2022
De l’11 al 20 de novembre, l'Ampolla va celebrar la X Setmana del Comerç, que aquest any va girar entorn el tema Un futur molt present a l'Ampolla, i la Festa de la Segregació.
L’Ampolla posa punt final a la IX Setmana del Comerç
24/11/2021
L’Ampolla ha posat el punt final a la IX Setmana del Comerç després de vuit dies de campanyes i activitats per potenciar els diferents productes dels establiments i fomentar el comerç local.
L’Ampolla celebra un any més la Setmana del Comerç per impulsar l’economia local
09/11/2021
Del 12 al 20 de novembre, la Regidoria de Comerç de l’Ajuntament de l’Ampolla ha preparat un seguit de propostes i activitats per dinamitzar les vendes dels establiments locals i incentivar el consum.